V menu zvoľte príslušnú kategóriu šperku, o ktorý máte záujem. Ak na ňu kliknete, tak sa Vám zobrazia všetky výrobky v danej kategórii.
Potom, čo ste si vybrali produkt, kliknite na tlačidlo „pridať do košíka“. Zobrazí sa Vám nákupný košík, v ktorom môžete odoslať objednávku tlačidlom „dokončiť objednávku“ potom, čo vyplníte všetky potrebné údaje, alebo môžete pokračovať v nákupe.
Po odoslaní objednávky Vám príde na zadaný email potvrdenie a kópia objednávky pre Vašu kontrolu.
Doprava objednaného tovaru je zabezpečovaná prepravnou spoločnosťou PPL CZ s.r.o. a Packeta.sk.
V deň odoslania zásielky, Vás budeme písomne informovať na e-mail, ktorý ste uviedli v objednávke. Správa obsahuje aj podacie číslo zásielky.
Packeta.sk
doručí zásielku na vybranú pobočku (výdajné miesto) alebo na adresu vždy cca do 3 pracovných dní od odovzdania zásielky z našej expedície. Akonáhle bude zásielka pripravená na výdajnom mieste, dorazí Vám SMS s heslom na vyzdvihnutie. V prípade, že sa Vám nepodarí zásielku doručiť, alebo ju odmietnete prevziať, zásielka sa vráti späť k nám. Za opakované zaslanie zásielky si účtujeme poplatok vo výške 9 EUR.
PPL (DHL) doručí zásielku vždy cca do 3-4 pracovných dní od odovzdania zásielky z našej expedície (email o potvrdenie o odoslaní zásielky). V deň doručenia Vám dorazí SMS s časovým rozmedzím doručenia zásielky. V prípade, že sa Vám nepodarí zásielku doručiť, alebo ju odmietnete prevziať, zásielka sa vráti späť k nám. Za opakované zaslanie zásielky si účtujeme poplatok 10 EUR.
Pri odovzdaní zásielky je kupujúci povinný ihneď prekontrolovať stav zásielky (porušenie krabice, neporušenosť pásky) a prípadne odmietnuť prevzatie neúplnej alebo poškodenej zásielky. O poškodenej zásielke nás bezodkladne informujte.
Pri posielaní zásielok do SK nad 40 € prepravné a balné ZDARMA (platí pro maloobchodní objednávky).
Dobierkou
Pri platbe na dobierku zaplatíte tovar prepravcovi pri odovzdaní zásielky.
Bankovým prevodom
Pri voľbe platby bankovým prevodom Vám bude po dokončení objednávky zobrazená suma k úhrade, číslo účtu, konštantný symbol a variabilný symbol platby. Všetky tieto údaje Vám budú tiež zaslané s kópiou objednávky na Váš e-mail. Po prevedení čiastky na náš účet sa objednávka stáva zaplatenou a začína sa realizovať jej spracovanie.
Platba kartou
V prípade bezchybného priebehu platby je suma ihneď pripísaná na účet prevádzkovateľa. Ak nebude možné dodržať dodaciu lehotu, má zákazník právo na okamžité vrátenie čiastky späť na účet, z ktorého bola platba vykonaná. Tovar je expedovaný po pripísaní platby na náš účet.
Pri každom šperku je uvedená doba expedície. Maximálne do konca tejto doby Vám šperky odošleme.
Pred samotným odoslaním šperkov Vás budeme informovať emailom.
Doprava objednaného tovaru je zabezpečovaná prepravnou spoločnosťou PPL CZ s.r.o. či Packetou.sk.
Všetky služby sú podrobne popísané vyššie.
Ak si objednáte viac tovaru s rôznou dodaciou lehotou (napr. tovar s lehotou 4 dní a druhý šperk s lehotou 7 dní), zásielku môžeme rozdeliť po Vašom písomnom alebo telefónnom kontakte, inak počkáme na kompletnú objednávku.
Podľa § 1829 odst. 1 Občianskeho zákonníka máte právo ako kupujúci (súkromná osoba), (neplatí pre objednávky na IČ) od kúpnej zmluvy odstúpiť, a to do tridsiatich (30) dní od prevzatia tovaru.
Ak teda zistíte po obdržaní tovaru, že Vám z akéhokoľvek dôvodu nevyhovuje, máte možnosť zásielku bez uvedenia dôvodu vrátiť. Tovar je možné vrátiť iba v pôvodnom obale a nepoškodený.
Tovar nám zašlite späť, priložte doklad, sprievodný list s informáciou, že sa jedná o vrátenie tovaru v 30-dňovej lehote. Pripíšte aj číslo Vášho účtu..
Príslušnú čiastku Vám vrátime späť v zákonnej lehote a to do štrnástich (14) dní od odstúpenia od kúpnej zmluvy rovnakým spôsobom, akým bola od kupujúceho prijatá.
Odstúpiť od zmluvy možno aj telefonicky alebo emailom.
V prípade, že vrátený tovar bude neúplný, poškodený či viditeľne opotrebovaný, môžeme uplatniť voči kupujúcemu požiadavku na náhradu škody. Teda znížiť vrátenú sumu o hodnotu ekvivalentnú poškodenia alebo opotrebenia.
Podľa ustanovenia § 1837 Občianskeho zákonníka, nemožno okrem iného odstúpiť od kúpnej zmluvy o dodávke tovaru, ktorý bol upravený podľa priania kupujúceho alebo pre jeho osobu (zákazková výroba).
Tovar zasielajte iba doporučene, nie dobierkou, na adresu:
Tribal Jewelry s.r.o.
Pod Vinicí 27
143 00 Praha 412
email: info@brosway.sk
Ak máte akýkoľvek iný problém s tovarom - napr. zvolili ste si nesprávnu veľkosť prsteňa a je po lehote 30 dní, ale tovar je nepoškodený a nepoužívaný, obráťte sa na nás - nájdeme riešenie (štandardne Vám tovar vymeníme za iný model alebo správnu veľkosť)
Podľa zákona č. 367/2000 Občianskeho zákonníka máte ako súkromná osoba (neplatí pre objednávky na IČ) možnosť výmeny tovaru do 30 dní od prevzatia zásielky. Tento tovar musí byť nepoškodený. Odporúčame vrátiť tovar v pôvodnom originálnom balení. Tovar zakúpený vo výpredaji, nie je možné vrátiť, iba vymeniť za iný tovar v rovnakej alebo vyššej hodnote.
Ako zákazník musíte do objednávky uviesť nasledujúce údaje:
Meno a priezvisko
Adresu pre zaslanie
Telefónny kontakt pre overenie Vašej objednávky
E-mail
Tieto údaje sú potrebné pre zaslanie nakúpeného tovaru, zaúčtovanie a komunikáciu s Vami.
Ak chcete daňový doklad vystaviť na inú adresu ako je dodacia, uveďte nasledujúce údaje:
Meno a priezvisko alebo názov Firmy
Adresu
IČ
DIČ
Všetky tieto data chránime pred zneužitím a neposkytujeme tretím stranám.
VRÁTENIE ALEBO ALEBO VÝMENA TOVARU
REKLAMÁCIA TOVARU
Záruka sa nevzťahuje na:
Všetko zasielajte na našu adresu:
E-mailom na adresu: info@brosway.sk
UPOZORNENIE!!!
Všetky zásielky poslané na fakturačnú adresu, budú vrátené a nevybavené späť odosielateľovi.
Pre úspešné vybavenie reklamácie je nutné, aby kupujúci bol schopný predložiť daňový doklad. Inak nemôže byť reklamácia uznaná.
V závislosti na type poškodenia a na povahe tovaru v súlade s právnymi predpismi platnými v ČR bude oprávnená reklamácia riešená opravou, výmenou tovaru či vrátením zaplatenej kúpnej ceny.
Predávajúci nepreberá zodpovednosť za škody vyplývajúce z prevádzky produktov, funkčných vlastností a škôd z neodborného používania produktov, rovnako ako škôd spôsobených vonkajšími udalosťami a chybnou manipuláciou. Na chyby tohto pôvodu sa nevzťahuje ani poskytnutá záruka.
Predávajúci zodpovedá kupujúcemu za to, že predávaná vec je pri prevzatí kupujúcim v zhode s kúpnou zmluvou, najmä, že je bez chýb. Ak neustanovuje tento zákon inak, zhodou s kúpnou zmluvou podľa odseku 1 sa ďalej rozumie, že predávaná vec má jakosť a úžitkové vlastnosti zmluvou požadované, predávajúcim, výrobcom alebo jeho zástupcom popisované, alebo na základe nimi vykonávanej reklamy očakávané, poprípade jakosť a úžitkové vlastnosti pre vec takého druhu obvyklé, že zodpovedá požiadavkám právnych predpisov.
V prípade, že vec pri prevzatí kupujúcim nie je v zhode s kúpnou zmluvou (ďalej len "rozpor s kúpnou zmluvou"), má kupujúci právo na to, aby predávajúci bezplatne a bez zbytočného odkladu vec uviedol do stavu zodpovedajúceho kúpnej zmluve, a to podľa požiadavky kupujúceho buď výmenou veci, alebo jej opravou; nie je takýto postup možný, môže kupujúci požadovať primeranú zľavu z ceny veci alebo od zmluvy odstúpiť. To neplatí, ak kupujúci pred prevzatím veci o rozpore s kúpnou zmluvou vedel alebo rozpor s kúpnou zmluvou sám spôsobil.
Rozpor s kúpnou zmluvou, ktorý sa prejaví v priebehu šiestich mesiacov odo dňa prevzatia veci, sa považuje za rozpor existujúci už pri jej prevzatí, ak to neodporuje povahe veci alebo pokiaľ sa nepreukáže opak.